Květen 2011

31.5

31. května 2011 v 21:59

2.DEN

SN: Rohlík celozrnný 55gr + nízkotučný sýr + šunka + hroznový víno 70gr = 270kcal
SV: banán = 120kcal
OB: těstoviny 150gr + pesto = 300kcal
SV: jogobella light = 90kcal
VE: 3 bílky + žampiony + 8 cherry rajčátek = 120kcal

30.5

30. května 2011 v 19:41

1.DEN

snídaně: rohlík celozrnný 50gr + nízkotučný sýr + jahody 150gr = 200kcal
oběd: treska 100gr + zelenina 150gr = 200kcal
svačina: paprika 100gr + cottage 90gr + 1 dietní suchar = 120kcal
večeře: mléko odtučněné 250ml = 100kcal

nechápu to :(

30. května 2011 v 18:23
Ňějakou chvíli jsem tu nebyla a když jsem tu nebyla tak sem jen jedla a jedla, zjistila jsem, že opravdu trpím záchvatovým přejídáním, proto teď můj hlavní cíl není zhubnout, ale zbavit se toho přejídání, za těch pár dní jsem to udělala několikrát, ráno, poledne bylo dobrý, ale pak cvak a žrala jsem a žrala, večer jsem se i svíjela v křečích, ale i tak bych si klidně ještě něco dala. Já kráva si myslela, že už sem se toho zbavila, že to mam v hlavně srovnaný, ale ono ne!
Dnes ráno jsem si stoupla na váhu a ta ukazovala 66,5??!!! Bylo mi do breku, mám zkažený celý den, ale nesmím kvůli tomu hladovět, abych to shodila co nejrychlejc, vím totiž jak to dopadá.
Do konce června chci být na 60kg :) takže musím vážně hnout prdelí!

26.5

26. května 2011 v 9:28

8.DEN

sn: bebe jogurtové =230kcal
sv: -
ob: šmakoun s wok zeleninou + vícezrnný chléb 40gr(13:15) =200kcal
sv: -
ve: jaj :D (paella 200gr, 3 kuřecí křídla, zelí) (18:30-19:30) =750kcal'!!

pohyb: chůze 4hodiny
celkem:1150kcal

RULES

24. května 2011 v 17:08
Pravidla hubnutí!
táákže, oblíbená pravidla, který jsou tak "lehký" dodržovat :D
nejíst po 19:00 hodině!!
(vím, že tohle je snad to nejhlavnější, hlavně pro mě, nedavno jsem terpve pochopila správný význam tohohle pravidla, pokaždý když jsem se přejedla, bylo to večer a to z důvodu, že jsem večeřela hrozně pozdě a pak mě honily chutě, ale taky z druhého důvodu a to:
jíst pravidelně, nehladovět (po 3h) podle toho v kolik vstávám/ přicházím ze školy
(přišla jsem domů v 9 večer hrozně mi kručelo v břiše a měla jsem největší hlad, když jsem naposled jedla ve 3, a už to jelo, sem něco tam něco..dit to znáte! :D)
denně sníst kolem 1000kcal (800-1200kcal)
s tím že:
ovoce, pečivo, cereálie jen do 14.h (když příjdu ze školy)
po nich mam největší chuťě a dát si něco takového večer tak se u toho nezastavím, takže:
Snídaně: ovoce, cereálie, jogurt, pečivo se sýrem šunkou
svačina: ovoce, "sušenky" = müsli tyčinky, pečivo (skoro to jako u snídaně)
oběd: kuřecí prsa, ryba, salát, 1x týdně těstoviny, omeleta
přílohy: brambory, rýže
svačina: (tohle moc nevim :D) mléko, jogurty, zelenina, racio chlebíčky, knackebröt, cottage...
večeře: ( pro mě nejdůležitější jídlo dne, ne z pohledu kalorií či tak, ale podle toho jaký chuťě pak budu mít)
předevšim zelenina = saláty, mléko, polévky (popř. ryba, kuře, to radši ne:D)

tancování 2x týdne, 1x H.E.A.T., 3x rotoped/běh 20min + posilování na celé tělo 10min, každé ráno: 50 sklapovaček, no prostě ty cviky na břicho dohromady tak 150x
jsem hrozně líná a nevim co s tim, aspon procházet se budu :D
Není pro mě moc těžké jíst zdravě, jsem na to zvyklá, věci jako fast food, smažené sýry, svíčkové a takovéhle věci, skoro nejím, ale! jsem hrooozně na sladké, nevim jak tomu zabránit, proto když se přežírám tak je to bud pečivo nebo sušenky či čokoláda :(( proto se teď budu snažit jíst alespoň 3 týdny uplně bez čokolady, či takovýhlech ztužených tuků(3 týdny trvá si na něco zvyknout) pak si třeba koupím Lindt čokoládové kuličky, které miluju, a 1 týdně si dopřeju, jen abych zahnala chuť. ale bojím se že u jedné nezůstanu.. ale musím!!



24.5

24. května 2011 v 10:42

6.DEN

sn: 2x nektarina (200gr.) + meloun (100gr.) = 110kcal
sv: --
ob: bud salát / šmakoun se zeleninou = 125kcal
sv: jogobellalight (150gr) + broskv. kompot = 140kcal
ve: mozzarela s rajčatem a bazalkou, pestem a pečivem 80gr(vícezrnný chléb)!! = 380kcal!!!

pohyb: tanec, rotoped 15minut + posilování 10minut
celkem: cca 800kcal

Dotázek

23. května 2011 v 14:24

Když máte chuť na něco sladkého, co si dáte?




23.5

23. května 2011 v 14:17

5.DEN

sn: active rohlíček + káva
Sv:-
Ob: 2x taostový chléb, šunka, sýr 25%, coca cola light .. activia sladká, nesquik, banán = 450kcal!!
sv-ve(16:30): 1,5 šp.ptáčku + ratatoullie + tiramisu!!!

22.5.2011

23. května 2011 v 0:33

4.DEN

sn: jablko, 2x active chlebíček s gervais
sv: -
ob: lasagne
sv: dobrá máma banánová, active chlebíček
ve: (grilování) cca 150gr. kuřete + salát( okurka, paprika, rajče, feta sýr) + 2x lžíce kečupu + patka od chleba
2.večeře (19:30): zbytek salátu tak 150gr.

21.5.2011

21. května 2011 v 16:44 | suzzie

3.DEN

Snídaně: -
svačina: -
oběd: kuřecí prso a kus vepřového* (=150gr) + brambory + hrášek/mrkev = 350kcal
svačina: broskový kompot 150gr + choco balls 25gr. +activia = 300kcal
večeře: Ratatouille 200gr = 11Okcal
oběd (12:00)-svačina (16:15)- večeře (19:00)
celkem: 760kcal

20.5

20. května 2011 v 16:43

2.DEN

snídaně: čaj
svačina: káva
oběd: šmakoun 100gr + rýže 100gr(uvařené) = 175kcal
svačina: 2 dietní suchary, krůtí šunka 96%, tavený sýr nízkotučný, 2x rajče = 160kcal
večeře: yoplait extra light jahodový + 5 piškotů = 100kcal

celkem: 450kcal

inspirace

19. května 2011 v 23:54
nedavno sem projížděla zahraniční blogy a narazila sem na tenhle : http://undressedskeleton.tumblr.com/ .. tuhle holku zcela obdivuji!! to co dokázala za rok je neuvěřitelné! je pro mě opravdu vzor!


19.5

19. května 2011 v 23:52
1. DEN
snídaně: activia + broskvový kompot cca 150 gr.
svačina: jablko
oběd: rajče, 2 mrkve, malá celozrnná houska + krůtí šunka 25gr
svačino-večeře: mléko 25Oml

Začátek

19. května 2011 v 23:44 | suzzie

Začátek

Ahoj, abych se nějak představila, je mi 16 let a chodím do 2. ročníku na gymnáziu. Žiju v městě ne moc velkém, ale zase to není nějaká vesnička!
Ale teď k důvodu tadytoho blogu, myslím že je plno takovýhlech blogů, ráda si je čtu a proto sem se rozhodla jeden taky založit. To samozřejmě není důvod :D. Důvod je ten, že už tak 5 let držím různé diety, vše je ok, zapisuju si to do diářku a pak přijde víkend a můj 500kcal denní příjem se změní na 5000kcal!!! to je to čeho se CHCI zbavit, přijde mi, že můj život se točí jen kolem jídla, co to je za smysl života! CHCI aby tenhle věčnej kolotoč už jednou skončil!! CHCI se naučit jíst správně a taky trochu toho pohybu, ale jsem hroznej lenoch. :D. CHCI na sobě a na váze vidět nějaké výsledky, ne jen 2 kila a pak po víkendu 3 navíc! tohle přece dál nejde! Hlavně si myslím, že můj metabolismus se musel hrozně zpomalit, tímhle věčným dietařením a nechci to zavézt až do extrému! Toto je ten důvod proč si tento blog zakládám, chci mít své jídelníčky pohromadě, popřípadě se s někým o ně podělit :D. Tak držte mi holky palce! :))

CHCI VÍC, NEŽ JEN CHTÍT