2.6

2. června 2011 v 20:42

4.DEN

SN: Activia bílá + 30gr. fitness cereáli + jablko = 250kcal
SV: celozrnný chléb 50gr + šunka krůtí 25gr + 2x meruňka = 200kcal
OB: rýže vařená + kuřecí maso = cca 300kcal
SV-VE: bebe kakaové + ovofit + hroznové víno= 350kcal
 

1.6

1. června 2011 v 19:23

3.DEN



sn: activia jogurt + nesquik 20gr + broskvový kompot 80gr = 250kcal
sv: mléčná rýže 200gr = 140kcal
ob: rýže + kuřecí maso 150gr + paprika + žampiony = 300kcal
sv: ovofit 150gr = 100kcal
ve: 2x dietní suchar + apetito linie + krůtí šunka + rajče = 150kcal

31.5

31. května 2011 v 21:59

2.DEN

SN: Rohlík celozrnný 55gr + nízkotučný sýr + šunka + hroznový víno 70gr = 270kcal
SV: banán = 120kcal
OB: těstoviny 150gr + pesto = 300kcal
SV: jogobella light = 90kcal
VE: 3 bílky + žampiony + 8 cherry rajčátek = 120kcal
 


30.5

30. května 2011 v 19:41

1.DEN

snídaně: rohlík celozrnný 50gr + nízkotučný sýr + jahody 150gr = 200kcal
oběd: treska 100gr + zelenina 150gr = 200kcal
svačina: paprika 100gr + cottage 90gr + 1 dietní suchar = 120kcal
večeře: mléko odtučněné 250ml = 100kcal

nechápu to :(

30. května 2011 v 18:23
Ňějakou chvíli jsem tu nebyla a když jsem tu nebyla tak sem jen jedla a jedla, zjistila jsem, že opravdu trpím záchvatovým přejídáním, proto teď můj hlavní cíl není zhubnout, ale zbavit se toho přejídání, za těch pár dní jsem to udělala několikrát, ráno, poledne bylo dobrý, ale pak cvak a žrala jsem a žrala, večer jsem se i svíjela v křečích, ale i tak bych si klidně ještě něco dala. Já kráva si myslela, že už sem se toho zbavila, že to mam v hlavně srovnaný, ale ono ne!
Dnes ráno jsem si stoupla na váhu a ta ukazovala 66,5??!!! Bylo mi do breku, mám zkažený celý den, ale nesmím kvůli tomu hladovět, abych to shodila co nejrychlejc, vím totiž jak to dopadá.
Do konce června chci být na 60kg :) takže musím vážně hnout prdelí!

26.5

26. května 2011 v 9:28

8.DEN

sn: bebe jogurtové =230kcal
sv: -
ob: šmakoun s wok zeleninou + vícezrnný chléb 40gr(13:15) =200kcal
sv: -
ve: jaj :D (paella 200gr, 3 kuřecí křídla, zelí) (18:30-19:30) =750kcal'!!

pohyb: chůze 4hodiny
celkem:1150kcal

RULES

24. května 2011 v 17:08
Pravidla hubnutí!
táákže, oblíbená pravidla, který jsou tak "lehký" dodržovat :D
nejíst po 19:00 hodině!!
(vím, že tohle je snad to nejhlavnější, hlavně pro mě, nedavno jsem terpve pochopila správný význam tohohle pravidla, pokaždý když jsem se přejedla, bylo to večer a to z důvodu, že jsem večeřela hrozně pozdě a pak mě honily chutě, ale taky z druhého důvodu a to:
jíst pravidelně, nehladovět (po 3h) podle toho v kolik vstávám/ přicházím ze školy
(přišla jsem domů v 9 večer hrozně mi kručelo v břiše a měla jsem největší hlad, když jsem naposled jedla ve 3, a už to jelo, sem něco tam něco..dit to znáte! :D)
denně sníst kolem 1000kcal (800-1200kcal)
s tím že:
ovoce, pečivo, cereálie jen do 14.h (když příjdu ze školy)
po nich mam největší chuťě a dát si něco takového večer tak se u toho nezastavím, takže:
Snídaně: ovoce, cereálie, jogurt, pečivo se sýrem šunkou
svačina: ovoce, "sušenky" = müsli tyčinky, pečivo (skoro to jako u snídaně)
oběd: kuřecí prsa, ryba, salát, 1x týdně těstoviny, omeleta
přílohy: brambory, rýže
svačina: (tohle moc nevim :D) mléko, jogurty, zelenina, racio chlebíčky, knackebröt, cottage...
večeře: ( pro mě nejdůležitější jídlo dne, ne z pohledu kalorií či tak, ale podle toho jaký chuťě pak budu mít)
předevšim zelenina = saláty, mléko, polévky (popř. ryba, kuře, to radši ne:D)

tancování 2x týdne, 1x H.E.A.T., 3x rotoped/běh 20min + posilování na celé tělo 10min, každé ráno: 50 sklapovaček, no prostě ty cviky na břicho dohromady tak 150x
jsem hrozně líná a nevim co s tim, aspon procházet se budu :D
Není pro mě moc těžké jíst zdravě, jsem na to zvyklá, věci jako fast food, smažené sýry, svíčkové a takovéhle věci, skoro nejím, ale! jsem hrooozně na sladké, nevim jak tomu zabránit, proto když se přežírám tak je to bud pečivo nebo sušenky či čokoláda :(( proto se teď budu snažit jíst alespoň 3 týdny uplně bez čokolady, či takovýhlech ztužených tuků(3 týdny trvá si na něco zvyknout) pak si třeba koupím Lindt čokoládové kuličky, které miluju, a 1 týdně si dopřeju, jen abych zahnala chuť. ale bojím se že u jedné nezůstanu.. ale musím!!



24.5

24. května 2011 v 10:42

6.DEN

sn: 2x nektarina (200gr.) + meloun (100gr.) = 110kcal
sv: --
ob: bud salát / šmakoun se zeleninou = 125kcal
sv: jogobellalight (150gr) + broskv. kompot = 140kcal
ve: mozzarela s rajčatem a bazalkou, pestem a pečivem 80gr(vícezrnný chléb)!! = 380kcal!!!

pohyb: tanec, rotoped 15minut + posilování 10minut
celkem: cca 800kcal

Dotázek

23. května 2011 v 14:24

Když máte chuť na něco sladkého, co si dáte?




23.5

23. května 2011 v 14:17

5.DEN

sn: active rohlíček + káva
Sv:-
Ob: 2x taostový chléb, šunka, sýr 25%, coca cola light .. activia sladká, nesquik, banán = 450kcal!!
sv-ve(16:30): 1,5 šp.ptáčku + ratatoullie + tiramisu!!!

Kam dál